What else?

Jaha Valborg kom och gick lika snabbt som min ynka solbränna! Spela "Finns-i-sjön" är uppenbarligen ett oslagbart festtips, speciellt när det är en bunt med olidligt dåliga förlorare (Bröderna Lönn) och massa smilfinkar som tycker att fusk borde ingå i spelreglerna! (Fröken Schyberg i gott sällskap). Kvällen avslutades dock i unga år men desto längre blev morgonen innan jag dumpade av mig packningen i solbleka Tvååker, underbart att kliva in i ett kaos av kläder kläder kläder och den ljuva odören av ogjort plugg...


Min kväll lär bli fullspäckad...Tror dock jag börjar med att glutta klart på en riktig tjejfilm, pinsamt dålig och hur härlig som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0