Dagens "ATT UNDVIKA"

Jag har ju förstått att "Dagens" är ett populärt blogginlägg, så jag tänkte starta en alldeles egen dagens! (ja iallafall en Dagens för dagen idag ). Jag kallar den DAGENS ATT UNDVIKA

Och hetast på listan blir.....*trumvirvel*
.....Season Of The Witch!!
Fy katten säger jag bara, vet att den har funnits ute ett tag men såg filmen först igår kväll och trodde jag skulle bita av mina egna naglar där jag låg och kurade ensam udner täcket! Vissa spännande filmer är nervkittlande bra och andra bara, creapy. Jag stängde av... Får se om jag vågar ta tag i att se slutet någon dag när man inte kurar ensam!
Glöm nu inte scrolla ner och kika på dokumentären om domedagssekten! Mer värt att kolla på än det här dravlet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0