Brudkrona

Lite tidigt att tänka på bröllop kanske (VÄLDIGT mycket för tidigt) men när man sitter och gör myrtenkronor i kultur- och stilhistoria blir man lite sådär galet inspirerad! Tänk barfota bröllop i skogen, med en tunn vit klänning, lång hängade brudbukett och en myrtenkrona....MUMS på det! 


Det är väl bara tokiga lilla jag med min alltför utsvängda fantasi men ska bifoga lite bilder så ni får känslan, lovar att jag inte kommer vara ensam om att falla för den gamla naturliga charmen! Watch it så ni inte trillar dit hela bunten ;)




Nu ska jag snöra på mig träningsskorna och ge mig ut med Mathilda i vårvädret! Tjocktröja och löpartajts CHECK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0