Ibland är man ju lite dum!

What a day!! Spenderad på Askimsbadet med Sissily och Jennifer, borde nog tagit med ett parasoll, bärbar fläkt och tre klädombyten för HJÄLP vad röd man är nu!! som en liten kräfta när man egentligen är fisk och jösses i min låda vilken plåga att åka kollektivtrafik i denna värme ALDRIG MER från och med nu ska jag fråga om det finns aircondition och takluckor på bussen innan jag kliver på, OCH om den är i funktion........ på köpet fick vi knö med 30 dagisbarn, måste jag säga mer?

I övrigt var dagen helt perfekt, lagom varmt vid havet med lagom vind, lagom god korv med bröd och lagom mycket ögongodis. Sitter och funderar på om det kasnke väger upp mot svettiga kroppar i en överhettad buss och svidande röda lemmar... Man kan ju inte göra annat än att älska den svenska sommaren?!!  

Det räckte visst inte med för låg solskyddsfaktor, för lång tid i solen och för lite vatten, nej lilla fröken Schyberg bestämde sig visst för att gå ut och springa direkt efter hemkomst, i 27 grader mitt i solen....IQ nivån var riktigt hög där minsann. Men lite småstolt över mig själv är jag allt...... And i Feel Good!!   .....(AJ kan inte sitta så svider på rumpan, satan linnet är för tight över magen....kan... inte... luta mig.. akta..ryggen..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0