Fördomsfria?

Oj oj oj, många bollar i luften? jaa eller bara upp över öronen att göra! Den senaste tiden har bestått av stor glädje och student och stor sorg och vacker begravning. Det har varit känslor och sluteximinationer och flytt. Det har helt enkelt inte funnits tid för varken blogg eller ens tankar på små inlägg. Men jag får väl ta mig i kragen och göra ett litet lyft nu i sommarvärmen! (...som försvann?)
Har spenderat några dagar hos min pojkvän och blev som vanligt en liten tripp till.... östra station! Skämt å sido då helgen bestått av flertalet monopolrundor... nej en vända till G-kås var vad jag skulle komma till och jag tänker nu lyfta på hatten och göra ett litet reklaminlägg för just G-KÅS! Trixet är att släppa fördomarna om att dom bara har budgetplagg för 7-barnsfamiljer och faktiskt öppna ögonen lite extra och inse att det finns faktiskt galet mkt snyggt! Jag hittade äntligen ett par efterlängtade, höga jeansshorts, typ levis. Hade kunnat vara inhandlade från vilken butik som helst enda skillnaden är att det inte finns någon levis-lapp och priset var betydligt mindre smärtsamt. Bara plus helt enkelt! hittade självklart massa mer men får vänta tills jobbet dragit igång. Snart så!

Så ta nu en roadtrip till Ullared människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0