And swing it baby!

Jahaja då står Golftävlingen i antågande! Hjälp, måste jag berätta att jag haft mardrömmar om bunkrar djupa som helvetesgapet och klubbor som går av när man slår? haha det kommer bli en spännande afton kvinnofolk och gentlemän, tur det är en par-tävling så jag kan luta mig lite mot min kära mor! Efter två års uppehåll är jag taggad som en igelkott och redo att slå på alla bollar jag ser, berättade för min pojkvän igår att jag var tvungen att lägga mig hyfsat tidigt eftersom jag skulle tävla (00.30 check). Han frågade när vi gick ut och jag sa att den började vid 4 på eftermiddagen och då garvade han och frågade hur länge jag tänkt sova och jag förklarade som den lysande pedagog jag är (!) att "nej älskling, men jag måste hinna äta flera mål mat innan jag börjar". Ni vet en bra grund är ju pelaren för allt? haha "Bulka inför en golftävling? det var nog det dummaste jag hört! hahaha........etc etc" japp förlängde nog min käras liv med ett par år eller två tror jag! Tror nästan jag roar han mer när jag är seriös än när jag faktiskt anstränger mig för att få han att fnissa lite...

Så Bulk på G! får se vad för smarrigt som min kära Paps rör ihop, ner i magen ska det iallafall så får vi se hur denna kväll slutar.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0