Transformers!


Det bästa tipset till alla golfare som känner att dom inte kommer någon vart, lägg av i sisådär tre år så lovar jag er en prima formtopp efteråt! Så många år jag slet med min sving och aldrig kom jag lägre än 29 i handikapp, och nu, efter nästan tre års konstant uppehåll så föll nästan alla bitar på plats omedelbart. Världens åttonde underverk! Kommer nog en dipp snart, allat annat vore ju onaturligt... I vilket fall så gick tävlingen bra, kunde dock inte sänka mig (för er som vet avd det innebär) det var ju en partävling så min mamma var ju med och höll i trådarna för vårt gemeansamma strålande resultat! Det var en kanonkväll helt enkelt.

Nu bär det snart av mot stan för att träffa Erica, lite slöseri och bio står på schemat så jag satsar dom överblivna slantarna på en riktigt trevlig afton! 

Klocka, Oclock, Louisiana konstmuseum Köpenhamn

Örhänge, (vet ej namnet på!)butik i Skottland

Boots, Scorett Väska, The Monte, Lundbergs


Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0