Istället för det försvunna...

Insåg att mitt inlägg sedan i fredags aldrig kom upp, försvann i cyberspace någonstans, suck för tekniken... Har haft en myshelg med lite jobb och pojkvän. Världens sötaste mor som gjorde mig och Oscar sällskap på golfbanan (1,5 mil med en sko och en toffla, slå det om ni kan!) och världens bästa papps som mutade buttra fröken med glass och på så vis fick med henne på en cykeltur ner till hamnen där det blev lite kik på båtar och folk. Och så glass då såklart! Alltid lika oslagbart och helt klart en muta som tar skruv... Man kan ju inte annat än försöka rätta till humöret och sätta leendet på plats igen! Saknar dock min syster där borta i öster men inte alltför många veckor tills hon smyger sig hitåt igen, som att längta efter jultomten!! fast hon kommer genom dörren då, och inte skorstenen..tror jag..?

Imorgon börjar arbetsveckan så lägg er nu i tid!! För det ska ju självfallet ordentliga jag göra, som börjar hemskt tidigt imorgon. April april! (juli..) ska ha uppersittarkväll i min ensamhet med filmtips från pojvännen, börjar ju inte förrens klockan ett imorgon, tänk så bra man har det! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0