Gårdagens och allt därimellan

Älskar presentkorten på Kungsmässan som man fick i studentpresent! Igår användes dom flititg på den stora Rean som härgar land och rike runt, UNDERBART Finns ju inget bättre än fulla kassar OCH en full plånbok när man drar sig hemmåt för att beskåda sina finfina inköp.

I övrigt var kvällen helt perfekt, uteservering kall öl och smarriga pannkakor med vispgrädde och så bio på det! Transformers 3 uppfyllde verkligen alla förväntningar, Erica och jag satt på helspänn konstant i två och en halv timme och jag kan svära på att våra nagelband var i sämre skick när vi gick ut än när vi gjorde entré. Sevärd? Döm själva ;)

Pssst, visste ni att OLW nu har kommit med EXTRA stora ostbågar? var ju bara tvungen att testa! dom bjöd helt klart på en del tjejfnitter (försök äta något som ser ut som tjocka gula fingrar så får ni se hur lätt det är att hålla sig!) men kan ju helt ärligt inte göra mer reklam för dom än så. Det står "med extra mycket ostsmak" eller dylikt. Jo tjena och håll i hatten, någon ljög så han blev blå där borta på snacks-fabriken. Orginalstorleken smakar bra mycket bättre! så håll er till dom, eller cheesballs................mmmmm...



Aprikosfärgad tröja Gina Tricot 100 kronor på rea! Alla tummar upp jag kan få låna tack! (under en bandeau-bh i ljus persika, fick dock trycka ner mig i en xs då alla andra storlekar var slut men vad gör man inte för eknomiska inköp!)



Småblommig blus Gina Tricot 100 pengar återigen, riktigt hörde hur det skramlade i sparbössan av överblivna slantar...



Och slutligen....Helt klart bästa köpet av alla! haha en helt underbart mjuk och gosig mjukisdress/jumpsuit, jag vet ju en som kommer bosätta sig i denna med Extra stora ostbågar och en bra film ikväll (har den redan på mig....mys efter jobbet!)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0