A quiet day...

Vilken dag, eller snarare o-dag. Om man nu kan säga så, rolig funkar ju att sätta o- framför för att ge motsatsen, säker förstånd hälsosam. Så jag tycker nog att "odag" borde få sin plats han med. Och då menar jag inte motsatsen till dag som är natt, nej odag får helt enkelt bli när det känns som en fruktansvärt långdraden dag som man tror aldrig ska ta sig ur klockans tickande. En slokande dimma som bara får odags-tåget att köra långsammare... Tur jag har en liten sol som heter Sissily att se fram emot så här i eftermiddagstider! Kvällskaffe i Göteborg står på schemat och lite saftigt skvaller som jag anser mig vara rättmätig att ta del av! Det kallas desert minsann.

Och syster har ju kommit hem! Roadtrip till G-kås på tisdag kommer bli en alldeles perfekt Dag utan O!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig gärna till dagens blogg för att få chans att ta del utav mina 2000 unika läsare!



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-31 @ 17:16:36
Postat av: Frida

Awesome blogg ^^

Haft en trevlig Söndag ??

2011-07-31 @ 17:21:37
URL: http://fridisi.blogg.se/
Postat av: stina

fina fina elin :) hoppas du mår bra! puss

2011-08-06 @ 23:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0