The day after Yesterday

Jahopp! Igår blev det alltså mysutflykt med Syster till Varberg. Picknick på fästningen och sällskap av två, iaktagande fiskmåsar (oh nej, inte en smula blev över!). Efter det blev det lite stek på soliga altanen och den allmänna lovnjutningen började minsann infinna sig! Har i min enfald slagit vad med min kära man om vem som blir brunast till lördag och den stundande Elmia, jag har som sig bör redan kastat in handduken! (Schhhh han vet inget än). Känns sjukt meningslöst att tävla mot någon som föddes att bli brun som ett förtorkat asplöv så fort solen kikar fram. Ständiga orättvisor!
Nej så idag har man istället varit ordentlig husmor och bakat matbröd för hela slanten! Tänkte ta med på min lilla "Favorit-i-repris" utflykt imorgon, om det nu finns några kvar dom tycktes bli omtyckta! =)
Har t.o.m. fått pyssla lite! Överföll Systers present till pojkvännen i min iver att få klippa och klistra lite, knappt hon hann ta fram kartongen innan jag började rycka i inslagspapper och gapa efter saxen. Hehe lite tisdagsnöje kan man väl få ha!


Imorgon ska jag mysa med pojken och sen Prinsen med flickor små när kvällen stundar...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0