Patience don't last forever

Finns det något bättre tillfälle att blogga på än när man sitter på en (relativt) ödslig tågstation och väntar på UNDERBARA öresundståg som behagar gå hela varannan timme på lördagar WOW impressed är ordet... Jag har sällskap av en kvinna som pratar högt och frenetiskt i telefon på kinesiska (överväger att sätta igång spotify och spränga högtalarna på min lilla mac för att överrösta) och en kvinna med prinsesskrona och platåskor. Hennes pojkvän tycks ha en förkärlek för att göra kräkljud och skotskrutiga kläder... Japp...en och en halv timme i goda vänners lag minsann! Jag är lika lycklig som sarkastisk




Hoppas ni får en bättre lördagkväll än mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0