....back to Växjö

Tänkte lägga upp några bilder från Växjö! dock har jag endast några från tågresan, Sissily tillhandahåller resten då mitt minneskort på kameran älskar att retas! Så blir mest (den enda!) ölen som intogs på tågfärden dit som hamnar i fokus ;) Och självklart är Cecilias hår mer linslus en hennes nuna, så hon förblir helt enkelt anonym haha










SÖTA Freddan stryker sina byxor! Inser ju självfallet att alla bilder är felvända men dom som är intresserade kan ju vrida på huvudet! programmet krångar...


Intresse för dagen: Friskförklarad!!! så helgen med min man blir av =) ...Dock lite smått...snorig? men man kan väl inte räkna det som sjuk? och så är jag visst halt idag också...skulle nog körts runt i nån tjusig rullstol egentligen...Får väl hitta en lucka i kallendern och boka in ett läkarbesök! UCH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0