Bara ord om mitt hav, härifrån flyttar jag aldrig

Som att springa barfota om våren

när den första svalan flyger

Jag svävar lika högt

så lätt och oskuldfullt

Din ljuva doft som ängens alla blommor

Din svala hud mot min

smeker likt den vind som leker i björken

Att få blåsa bort med dig till det onämnbara

i dina armar andas ut min själ

Mitt nakna bröst mot ditt, ditt hjärta i mitt

Älskade, låt trädens grenar sjunga så som den första svalan

Låt vinden blåsa lika hastigt

som mina tårar faller om du lämnar mig

Låt vinden bära mig till dig


Kommentarer
Postat av: Linnea

Har du skrivit texten? :)

2010-09-03 @ 20:36:25
Postat av: Anonym

jaa mitt gull:)

2010-09-03 @ 21:32:54
URL: http://tvahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0