i packningstider...

Det börjar bli en liten vana jag har att uppdatera denna sida ungefär en gång i halvåret! Om jag hade några läsare så har dom nog gått och gömt sig nu men ni är alla hjärtligt välkomna tillbaka!
    Idag är det packa som gäller, ner med all skit i väskorna för att ta pärlan ner till tvååker imorgon. Visst är det knepigt att dom två väskor man tog med hem har blivit fyra? kan inte alls förstå detta... Och det är inte med någon större glädje eller iver jag hivar ner mina kära ägodelar, visst kommer det bli en hel del kära återseenden, goa töser och goa skratt. Nya ettor att se ner på (OH yeah gött att vara äldst och det ska helt klart uttnyttjas!) och goa eget boende. Men också en hel del ouppklarade bitar och folk som jag inte är så sugen på att konfrontera. Och inte minst allt folk jag kommer sakna här i krokarna! Det finns inga ursäkter för er att inte hälsa på!
             ....nu har packningspausen blivit allt för lång!.... Vi ses
                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0