Sol

Jaha nu ska man köra in och hämta ut körkortet då! Håller tummarna för att bilden ska gå att visa upp för folk iaf. Sen blir det göteborg och byta en tröja till syster (jag är en sån god medmänniska!). Uch känns lite surt att åka bil när det är så fint väder! här går man ju och gnäller som en annan bortskämd brat när det regnar och då borde man ju njuta lite när vädret för en gångs skull är bra! Men men orkar faktiskt inte träna mer denna veckan, är förkyld igen (typ tredje gången?) men har väl mig själv att skylla. Cykla 4 mil ena dagen och springa i skogen andra när man redan är lite halvkrasslig, kanske inte det bästa egentligen? Men men, jag får väl sätta mig på altanen och schteka lite när jag kommer hem!
Se upp på vägarna för nu åker jag!

Kommentarer
Postat av: Emma Svahn [ photograph ]

GRATTIS till körkortet:D<3

2010-04-10 @ 18:44:49
URL: http://emmasvahnphotograph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0