Skogsrå

Då var man hemma efter första teknikträningen för året! UNDERBART tyvärr biter förkylningen fortfarande i halsen oc konditionen är usel men det gick allt bra ändå. Jag sprang med min kära far som glömt både glasögon och kompass (medlidande!) så hade trevligt sällskap över stock och sten. Klubbstugan är numera tipptopp och eftersom jag inte varit där på ett tag fick jag en smärre chock över "renoveringen" som skett, så snyggt! glöm att vi hyr ut den något mer!
   Så nu börjar man känna att sesongen närmar sig med stormsteg och det är faktiskt bara en knapp månad kvar tills 10-mila går av stapeln! Gisses nu måste jag ligga i för att inte sinka vårt annars väl toppade dam lag (Fjärås tjejer är oslagbara!) för er som inte vet var det är länkar jag hemsidan nedan!
http://www.10mila.se/
    Nu blir det lunch och sen bär det av för att hämta hem älskade syster som man inte träffat på x antal veckor, så vad gör lite taggtråd i halsen när man är lycklig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0