San Diego!

Nu äntligen, efter tanke, vånda och tvekan har jag en plan för min framtid! Visst jag har fortfarande ett år kvar på gymnasiet men allting är inte lika lätt att skjuta på som onsdagarnas botaniska namn som man kan börja plugga dagen innan, nä vissa saker behöver ju planeras lite i god tid. Jag ska gå på college! Ett år i soliga Kallifornien på San Diego Stte University, vad kan låta mer lockande? Planen är att jobba ett år efter gymnasiet då studier utomlands svider ganska rejält i plånboken, sen åker jag för att studera konst och psykologi, LÄNGTAR
    Nu bär det av mot tandläkarn, kan inte säga att jag känner någon drivande längtan när det gäller det iaf...

Ha en bra dag i den svenska våren (regn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0