Långfredag eller lång fredag?

Förkyld, näsan rinner och man känner sig som en liten snorunge på dagis. Men det finns alltid små saker i vardagen som kan pigga upp! Morgonpromenad med mor och färdigbryggt kaffe av far till exempel, det är inget fel med att bli bortskämd ibland! Och tack vare detta kan jag nu meddela att det är officielt, våren har kommit!
Snödroppar i grannens häck, krokus och påskliljor, alla har de kämpat sig sin vägen genom kälen och leran och sträckt sina små knoppar mot solen. Välkommen säger jag och känner hur bikinisesongen närmar sig med stormsteg UNERBART. (Dags att ta tag i träningen kankse?)
    Ikväll blir det middag hos morbror med sambo, de brukar alltid ha vansinnigt goda ägg så jag hoppas på en tjuvstart av påsklunchen!

Så snyt era rinnande näsor och njut av tillvaron!
Det finns ju faktiskt "herr nezeril" på apoteket
Snödroppar (ironiskt när snön just försvunnit)   

Kommentarer
Postat av: Emma Svahn [ photograph ]

haha:P själv har jag redan tagit tag i träningen och lyckats förlora 2cm i midjan på 2 veckor:D

2010-04-02 @ 12:59:08
URL: http://emmasvahnphotograph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0