Barn?

Jag ska i ärlighetens namn erkänna att barn inte är mina favoriter, visst dom är så "söta, gulliga, och alldeles alldeles underbara!", men dom är också "skrikiga, gnälliga, drägglande" små varelser som jag ibland undrar om det enda syfte de har är att förstöra friden och lugnet som någonstans existerar på vår jord. Men idag upptäckte jag (ganska svårt att inte göra det) en liten rackare som jag stolt hade kallat min unge om så varit fallet! En liten pojke på ca 4år ansåg antagligen att han borde få mer uppmärksamhet och ställde sig därför inne på forex i kba (dvs helt offentligt) och tog ton; "sexy baby, sexy baby, sexy baby, kiss, kiss, sexy baby". Ja vem hade inte varit stolt? och när dessutom mamman frågar, "vart har du lärt dig det?" och ungen svarar "pappa". Då kan man ju inte göra annat än att asgarva och undra när pappan använt den frasen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0