Nässpray, öppnar nya möjligheter

Igårkväll när jag låg och snorade så vackert i min säng, kom jag på det bästa reklaminslaget någonsin till nässprayen!! ni anar inte, det skulle vara storsäljar reklamen, alla i hela världen skulle vilja köpa nässprayen bara för att den var så känd. Men vet ni vad jag kom på? Jag får inte göra någon sådan reklam, det är orättvist för dom som jobbar med det som yrke är riktigt kassa, alvarligt hur många reklamer på Tv är bra? hur många får dig att skratta, och då inte hånskratt utan av glädje, hur många gör dig berörd och hur många får dig egentligen att vilja köpa något? Nästan inga!! jag kan räkna dom min ena hands fingrar!

tummetått:
ICA det får mig inte att handla annorlunda mat men får mig alltid på humör
slickepått: Jag tror det är 118 100 jaa den med dom små gubbarna i, den är alltid söt och rolig
långeman: Jag erkänner mig besegrad av all modereklam, klädesaffärernas reklamer får mig alltid att önska att det ligger en extra hundralapp udner kudden
gullebrand: Alecta, vem blir inte på gott humör när man ser de sedan länge avlidna män och kvinnor som är tryckta på våra sedlar dansa och rida omkring i sina långa kjolar och skägg?
lilla vicke vire: Kavli räkostreklamen, ja iaf den gamla hederliga med bebisen som dansar den lika gamla discodansen i sin barnstol, "that´s the way"

Så varför kan då inte jag med min super idé få göra en bra reklam som tilltalar alla? nej jag får väl helt enkelt nöja mig med mobilens filmkamera och youtube men till vilken nytta? vad får jag ut av att andra företag säljer mer nässpray, inget alls go vänner! inget alls, det är här och nu konstaterat att världen är orättvis. Sådetså.


Kommentarer
Postat av: systeryster

Jag bara undrar, när får vi höra om den här faaantastiska reklamen då?

2009-03-24 @ 07:26:09
URL: http://terpentinkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0