Jordbävning?

Och nu till några av de nya världspoblemen!
1. Halva "jag skippar lektionen och sover istället soffan" är borta
2. Elin har nyss lärt sig hantera ett vapen, ohja ett RIKTIGT vapen, ni vet ett sånt som smäller och är faaaarligt
3. Jag har två ton tvätt, och den är inte ren

Ni förstår att hela världen är i gugning och det förvånar mig att inte någon tidning, inte ens en liten dagsblaska, har tagit upp någon av dessa intressanta händelser. SOFFAN munkagårds älskade underbara sova bakfyllan av sig soffan ska kläs om och är spårlöst försvunnen. Vi kan bara hoppas på att den ät tillbaka inom kort och är finare, renare och mjuuukare än någonsin tidigare, jaa iaf för ett tag framöver;)
    Dessutom ska alla dumma människor se upp för jag kan numera klassas som farlig, Raaawr jag kan hantera en pistol, ja iaf en sort av dom haha och det är ju inte så illa pinkat, jag menar hallå jag är tjej och träffar iaf toaletten?:O
    Men nu måste jag kila och lasta in all min smutstvätt som har växt och växt och växt och, ja ni fattar grejen. Håll tummarna för att inte tvättmaskinen överbelastas, jag tvivlar starkt på att den någonsin kört runt så mycket sockar och handdukar och "de onämnbara" på en och samma gång....

Kommentarer
Postat av: ?

höhö den tvätt som är ren, kom till mig tack.

2009-03-04 @ 19:33:45
URL: http://terpentinkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0