Idrott? nehe...

Jaha, det här börjar bli en vana på idrottslektionerna...lite plugg på treori och sedan klicka runt lite lagom planlöst på internet. Jag har kanske varit med aktivt på tre eller fyra idrottslektioner och man skulle kunna tro att det är för att jag är lat, jättelat men det har fan inget med det att göra, åh tänk om folk kunde förstå att det inte är något jag bett om. Att få vara hel och inte ha ont, att vara frisk det är fan min enda önskan just nu! men jag får väl halta hem med knät som idag har krånglat mer än på länge och fortsätta önska. Fast önskningar slår inte in, faktiskt. Men om någon rent tekniskt sett kommer på ett sätt att byta ut min kropp mot en fysiskt bättre variant, så hör av er=D den ska självklart vara lika snygg som den jag har nu förstås hihi...

(en speciell tanke till en vän, det viktigaste är att man själv trivs i sin kropp, jag stöttar dig alltid, hoppas dina föräldrar gör det också<3)

Kommentarer
Postat av: jag

jobbigt att höra att knät bråkar med dig:/ inget springande då? har du pratat med klubben om 10-mila? Om du inte kan springa så måste det nog lösas så fort som möjligt... Älskar dig<3

2009-03-25 @ 14:08:25
URL: http://terpentinkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0