Nu har jag tagit tillbaka handduken

Nu var det längesedan jag skrev, en hel evighet sedan men nu börjar en ny tid så då är det väl tid för ett nytt inlägg också. Det finns faktiskt en orsak till att jag slår mig ner här i vår gamla datorstol. Och då inte bara att den är förbaskat skön att sitta i utan det finns en person som påverkat mig till att vilja ta upp detta skrivandet igen. Jag träffade en gammal vän på bussen idag, för ett litet tag gick vi på samma skola. Det var en bra tid och den ska du ha stort tack för Anna=) Hon berättade för mig att hon läste min blogg vilket jag inte hade en aning om. Dessutom tyckte hon att den var bra. Så då tänkte jag, varför inte ge tangentbordet lite kärlek och återigen låta datorskärmen fyllas med ord?
Gamla vänner som inte glömmer bort en får solen att skina lite extra fast det är regn.

Gokväll både nya och gamla, ni har alla en plats i mitt liv och om en av er försvann skulle molntäcket på himlen bli mycket tätare<3

Kommentarer
Postat av: gud

men hallihallå va! för det första trodde jag JAG var din stora inspirationskälla!? och för det andra, har du möjligtvis lockat ditt hår eller något liknande där.. jäkligt snyggt.

2009-06-12 @ 15:33:56
URL: http://terpentinkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0