Midsommar

Midsommar med Jonas, Amanda, Ola, Gustav, Karlsson, Alex, Ballen(fråga inte mig var han fått smeknamnet ifrån) och fler därtill!=D det blev grillat grillat grillat..och sill till mig! öl och nubbe, bira bärs och lite annat som folk smuttade på(hällde i sig) under kvällens gång. Kvällen börjde för de flesta redan vid 4tiden och avslutades..vis olika tidpunkt;)

Här kommer lite åsikter av högsta intresse för almänheten:
1. Jag gillar midsommar och denna var inget undantag
2. Jag gillar skarpt att man får godis efter dans runt midsommarstången, även om man inte dansar(A)
3. Jag älskar att bada i riktiga vågor i riktig blåst, framföallt när det är små badkrukor med som inte vågar doppa sig(inga namn nämnda Jonas och Gustav)
4. Jag HATAR blonderade skitungar som inte vet vad ordet "upptagen" är ens när det står skrivet i pannan på killen
...och ja nästa gång då tar jag basebollträt, tro mig! Så håll era klåfingriga händer i styr damer!

 

Kommentarer
Postat av: hrmhrm!

ingen riktig midsommar utan dans! =O

2009-06-23 @ 11:13:15
URL: http://terpentinkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0