Lärpojke dagen till ära

Något hav blev det inte idag, däremot har jag JOBBAT! Jag är så himlans glad, så skönt att få göra något ist för att bara sitta hemma på min feta röv och göra ingenting=) Jag har varit med min kära far och målat lyxvillan åt en äldre ungkarl. Vitt, vitt, vitt som snö så långt ögat kunde nå. Men tjusigt blev det! Och allra tjusigast var ju jag såklart, i pappas förstora målarbyxor=Doch det var nära att han lurade på mig en gammal basker också men där satte jag stopp! vilket jag lite ångrar såhär i efterhand. Jag har nämligen fått en del "vita slingor" så att säga. Men man får ta det onda med det goda och jag tjänade ju faktiskt lite pengar. Tjoho man kanske kommer till Liseberg ändå? Jaa...den som lever får se så ska undvika att trilla ner från stegar imorgon
Ohja, men ni skulle sett det live med penseln i högsta hugg;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0