halkig vägbana

Nu sitter jag här, len som en liten barnrumpa. Efter duchen blev det nämligen babyolja för hela slanten och över hela toalettgolvet så numera sker ingång på egen risk. Idag blir det en lathetsdag som jag helt och hållet förtjänar efter gårdagens slit och släp så därför sitter jag här och virrar runt lite planlöst i cyberrymden och försöker hitta något spännande(?) spel att leka loss med. Typ super mario=D försöker låta bli att tänka på vad jag måste tänka på, middagsmat. Mina små päron ska på grillpartaj ute på tjörn så jag måste fixa mat på ett eller annat sätt, visst låter pizza gott? eller pasta..eller pannkakor. Äch jag låter jonas bestämma=) så var det problemet löst! jag får väl gå ner och städa lite innan min kära pojk kommer så han slipper se vårat ärade hus nerskitat som ett annat råttbo (utan råttor förstås!)

you are always on my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0