Dockan

Nu har jag precis skådat ett av världens nyaste underverk! Mitt lilla kusinbarn, 5 dagar gammal och så söt att man blir alldeles till sig i trasorna när man ser henne. Det borde vara förbjudet att vara så otroligt vacker när man är så liten. 2465g vid födseln. Ett litet dockbarn! men nu har dom lämnat för att åka hem till sig, herre kusintösen min är knappt över tjugo så att hon ens står på benen så snart efter födseln är ju ett litet under bara det. Jonas har också åkt så jag får väl ta tag i matten. Visst är det underbart att plugga på sommarlovet? men lika bra att börja så man blir klar tills badvädret anländer, jag hoppas det blir SNART=)

Kommentarer
Postat av: frånenkyrkråttatillenannan

var hon lika söt som jag tro (A) åh, snart kommer jag hem och vi kan spendera varenda fattiga dag av vårat liv på stranden! Kanske man åtminstone kan få bli lite brun <3

2009-06-14 @ 21:19:06
URL: http://terpentinkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0