Arevoar rimmar på kaviar:D

Jag har fått låna en telefon, en siemens. Uppföljaren på supermobilen.....TEGELSTENEN:D skit najs, om det tar 2 timmar för mig att svara på ett sms så vet ni nu anledningen!
    I helgen firades Amandas födelsedag (HURAA HURAA) at her place in Drängsred. Om ingen vet var det ligger så vet inte jag det heller:P på en sten vid en sjö i en skog...Det var iaf mkt trevligt och kvällen avslutades efetr bad i vedtunna med tårta,(på en torsda?) och gissa vad? jag fick ett aldeles eget ljus och en aldeles egen önskan:D
    Söndagen spenderades i Frösakull/Tylösand vid havet med pojken min och några till, dagens ros går till Fiskmåsen Lennart(jag har själv döpt den:D) som tyckte att Evelina och Gustav hade stora likheter med en toalett, resten lämnar jag till er fantasi;)
   Måndag morgon och mitt huvud känns så tungt, ja det kan ju lätt bli så efter en helg av aktiviteter och ingen sömn då man har en **** hosta som man starkt misstänker ska skjuta ut lungorna ur kroppen, och man kliver ur sängen klockan 7. Detta tyvärr inte av den anledning att man ska gå till jobbet och tjäna pengar utan man ska ta bussen hem. Klockan 8 buss till Halmstad, klockan 10 tåg till varberg och efter det en hel dag strosandes, stekandes, grilanndes i solen. Men en fin kjol blev det innhandlat:D nu ska jag fylla min mage med egenhändigt gjorda köttbullar, dom syster gjort ska undvikas eller vid eventuell "diskussion" vid matbordet användas som ammunition!

Arevoar

Kommentarer
Postat av: va fan!

och du klagar på min tyska! det här får ju knappast kallas franska även om det är det jag misstänker du försöker förmedla! Au revoir!

2009-06-29 @ 20:13:12
URL: http://terpentinkristin.blogg.se/
Postat av: Evelina

hahaha, dumma fiskmås.. vågade knappt ligga vid stranden idag :)

2009-06-29 @ 21:17:48
URL: http://ewzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0