Åh åh vad det är skönt att va...

Idag har halvsjuka, halvsnörvlande, halvhostande jag städat. Och då menar jag inte vanlig, simpel damsugning utan då menar jag att jag tömt hela min gamla garderob. Detta gott folk kanske inte säger er så mkt men om jag lägger fram det såhär istället. Jag har tömt hela min garderob i 6 timmar. Nu kanske ni får en uppfattning om vilken omfattning min städning har haft. Det är ganska sjukt egentligen hur mycket man samlar på sig under åren och fast det nu står tre stora kassar kläder som ska gå till insamling och fyra stora kassar som ska upp på vinden(hur det ska gå till är fortfarande ett mysterium) så är min garderob återigen smockfull och då även trådbacken som står under trappen. Sry syster jag tror dina lådor rök där också. Det är inte mitt fel att jag har så mkt kläder...hrrm. Trots detta faktum har jag aldrig något att ha på mig, visst är det konstigt?
Jag önskar jag levt på stenåldern. Då gick man naken

Kommentarer
Postat av: korrekturarn

några små saker att påpeka bara.

1. min blomstertid är fortfarande förstörd, okej?

2. man gick inte naken på stenåldern

3. du är så gott som död! (trådbackarna)

2009-06-12 @ 19:51:07
URL: http://terpentinkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0