:-(

Jaha det kan numera konstateras att inte ens ett simkort hjälper, mobiler kan inte simma, eller flyta för den delen. Ett litet "plask" och hela min värld liksom försvann under ytan...
    Låt mig förklara hur denna fruktansvärda olycka gick till: Lilla dumma klantiga Elin satt vid elva tiden igår nere vid bryggan för att titta på den så åtråvärda horisonten. Hon tog upp sin telefon för att fotografera denna vy, detta gick helt utan missöden och lilla dumma klantiga Elin tänkte "sicken tur att jag inte tappade den nu när jag sitter längst ut på bryggan höhö". Hon stoppade sedan ner telefonen i den inte så djupa, inte så stängbara fickan i sin tröja och fortsatte sedan betrakta dom små vågarna som kluckade mot stenen vid hennes fötter. Plötsligt så glimmade det till nere i vattnet, och besatt av sådant som glänser tänkte lilla dumma klantiga Elin "Åh ett ostron skal! det vill jag ha ha ha!!" (dom är faktiskt vackra även om namnet inte är det) Hon böjde sig ut över stenarna och vattnet för att sträcka sina klåfingriga fingar efter det vackra ostronskalet och PLUMS så fick detta otursbringande ostron sällskap i tångruskorna.
THE END

Kommentarer
Postat av: ickesörjande

R.I.P Elins mobil

2009-06-27 @ 12:59:13
URL: http://terpentinkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0