Glasseliglass utan sol

Jonas åkte hem idag, tidigt imorse:( men förhoppningsvis får jag träffa han till helgen igen:)<3 efter det har det varit en slappisdag, titta på tv mest för orkar inte vara ute i solen mer, puuh det är alldeles för varmt för lilla mig. Jag behöver en bärbar frys att stoppa mig själv i. Sen fick jag oväntat samtal från en gammal kompis så då bar det av ner till Åsa the city (eller inte) för att ta en glass och ta igen förlorad tid, mycket trevligt:)
                                                                                                         













Kommentarer
Postat av: em' :]

söt du är elin=) saknar dig!<3

2009-07-04 @ 22:00:37
URL: http://onlyemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0