+-%/

Idag har jag satt mig ner med mitt inlämningsarbete i matten. Jag har fortfarande inte börjat så jag tyckte att idag var en lämplig dag att iaf läsa uppgifterna:P...SUCK det kommer ta en evighet för det var minsann inget lätt arbette ska jag säga er! så ja tänkte att jag skulle göra kapitlet i boken först, jag gjorde 2 uppgifter tror jag:P 2! och detta pga av ett mycket trevligt(?) avbrott i form av sköna helena och min syster;) så om jag fortsätter i det enoooorma arbetstempot blir jag väl klar sisodär till julen 2012:P
    Nu ska jag gå och bota min hemska huvudvärk med en kopp kaffe:) sen blir det till att lata sig, kanske gå en runda ikväll när det blir lite svalare eller jobba lite med far om solen går i moln. (underbara tanke!)

Imorn blir det Liseberg med Jonas:) köerna kommer troligtvis vara enorma nu när partille cup går av stapeln, men men lite ska man väl hinna åka iaf:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0