Rymdfenomen!

För ca 2minuter och 38 sekunder sedan började min mor läsa högt ur tidningen. Det var av den anledningen jag sprang uppför trappen och med andan i halsen satte igång datorn för att delge er av min upplevelse. Allt började igår kväll ca 20.20. Min far och jag var ute för att nattrasta hundarna, men denna promenad visade sig vara av ett aldeles särskilt slag. Det inträffade under denna runda ett flertal mystiska händelser och tack vare tidningen har jag nu fått klarhet i det största mysteriet av alla. Ett stort blått ljusken lyste upp hela himlen, som om gud(om han finns)riktat en enorm strålkastare ner mot oss på jorden. Ja, ni som känner mig vet ju att min fantasi inte har några större gränser och jag började ju genast tänka på flygande tefat och ailiens. Faktum var att dessa absurda tankar till trots, visade sig vara på rätt väg. Det var enligt experter "rymdmateria som varit på väg att krocka med jorden men som brunnit upp i jordens atmosfär". En variant av meteor!! KAN NI FATTA det här är inte häftigt, det här är hur häftigt som helst!! Så nu väntar jag bara på att min grannes brinnande trädgård och explosionerna över onsala ska få sin lika logiska förklaring. Eller kanske ologiska...?


Kommentarer
Postat av: emma

elin har skaffa blogg:D

weii:D men tycker du borde uppdatera oftare:O.

/emma, föredetta munkabo:P

2009-01-19 @ 19:19:57
URL: http://emmasvahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0