Raggmunk du ljuva dröm...

Det finns flera posetiva sidor med att vara tjej, man kan få nästan allt bara man ser söt ut, lägger huvudet på sned och säger, snääällla. Du får bättre betyg om din lärare är feminist OCH man får skalla killar för det är alltid tjejen som har blivit utsatt först. Ja, om inte dessa tre anledningar räcker för att man ska älska sitt kön så vet inte jag, då kanske man ska överväga ett könsbyte=)
    I onsdags var det party, en trevlig tillställning hos Christian och man fick sig ett varmt välkomnande må jag säga, inte bara då från husets herre utan också från husets... vakthund? En riktig sötnos, dock inte riktigt införstådd med sin egen storlek skulle jag tro haha. Med målbrottsstämma efter ett flertal singstar uppvisningar bar det iväg hemmåt på hala vägar, jag var inte ett dugg orolig(?) när chauffören drog på i kurvorna så att diket kändes som ens medpassagerare. Äntligen hemma, som är ett bra tv-program för övrigt, fick jag lära mig hur jag på bästa sätt skulle skalla ett as till kille för att orsaka så mycket smärta som möjligt utan att få ont själv, en riktigt bra lektion som jag hoppas att jag aldrig kommer ha användning för xD så sammanfattningsvis en rolig och högst lärorik dag...hrrmm...
   På torsdagen mådde man JÄTTEbra, ja i alla fall när vi fick reda på att det serverads pannkakor till luch, woho skrek vi undernärda florister och sprang på kapp upp till matsalen, där hittade jag en enkrona i morötterna, en mycket läskig upplevelse men det måste nog vara en turpeng för när vi sedan ville ha fler pannkakor än vad som erbjöds räckte det med ett litet leende och ett snäääälla jag är ju så sugen!?(tur dom inte visste vad man egentligen var sugen på hihi) så fick vi ytterligare en pannkaka att lägga till samlingen i magen. Om dom bara hade haft raggmunk också, då hade denna vecka hamnat högt på listan, nästan lika högt som den nya James Bond, MUMS säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0