Nytt för i år

Ja som ni ser är jag kanske inte bäst på teknik och jag har (i ärlighetens namn) inte riktigt kommit underfund med hur den här sidan fungerar. Men förhoppningsvis kan ju bara utvecklingen gå frammåt...hrmm...och med tiden kanske det kan bli riktigt tjusigt. Ja, somsagt man kan ju alltid hoppas i alla fall. 
     Jag har också precis gjort denna fantastiska upptäckt att mitt namnval på bloggen kanske inte var så praktiskt då varken å:et eller ä:et kom med ens i själva designen. Riktigt fånigt men eftersom namnet har en betydelse, liten men ändå så får det väl bli väl. Mer om allt jag inte kan någon annan gång, trevlig kväll! =D

Kommentarer
Postat av: Maria Hallén

Du är inte ensam xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0