Förståelse och rusningstrafik

Idag, efter att ha åkt nästan ända hem framåttillbaka typ 28 gånger, (en resa som jag numera kan varje krok på utantill) så parkerade jag våran silvriga totyota, som förövrigt är i DESPERAT behov av en rejäl dusch, utanför godisaffären i ÅSA. Mark my words, G-O-D-I-S-A-F-F-Ä-R-E-N, ja det är numera ett allmänt konstaterande Tvååker över att jag är en tjockis som inte är...ja tjock=D en passionerad matälskare! i vilket fall så träffade jag en beundransvärd person inne i denna butik och då menar jag inte att hon är beundransvärd för att hon just som jag struntar i alla hälsotips och sitter vid TVn å vräker i sig sötsaker, nej hon är beundransvärd på grund av följande: Hennes näst yngsta son gick för ett antal årsen genom ögoncancer, cellgiftsbehnadlingar och operationer, för tre år sedan dog hennes man i bukcancer och lämnade henne att ta hand om tre barn mellan åldrarna 5 och 12 år. Idag utstrålar hon Styrka, Självsäkerhet och Livsglädje. Hon är ett föredöme gott folk, ett sant föedöme. Jag själv känner att mina problem är redo att spolas ner i toaletten, ja jag tror faktiskt jag redan tryckt på knappen och där i affären hörde hur dom riktigt flög ner genom avloppet! Man ska uppskatta vad  man har och uppskatta varje sekund i livet och jag ska börja redan nu=D jag ska tillochmed uppskatta min stunder på toaletten! (fast det kanske ni inte ville veta haha?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0