En vecka av glädje

Ännu en vecka har flygit fram, jag var äntligen tillbaka på mitt älskade munkagård, i mitt älskade rum bland mina älskade vänner. Den lyckan är obeskrivlig:) fast min plan är ju att försöka beskriva den i alla fall!
    Ny vänskap genomsyrade denna vecka i januari, två nya underbara vänner att lägga till mina andra älsklingar och samtal in på småtimmarna. Det blev också god mat och partaj! en riktigt lyckad fest som på något vis ersatte den smått urflippade nyårskvällen och gjorde den första skolveckan mer minnesvärd är vad jag kunnat hoppas på. Självklart drog ju också skolarbetet i gång för fulla muggar lika mycket som festerna och en tung fredag i skolan med självförvållad huvudverk och en förlorad vän. Jag hoppas dock att hon kan förlåta mig och att vi med tiden kan hitta varandra igen. Jag har också försökt infria mitt nyårslöfte under denna tid men jag kan väl inte påstå att det gått så bra, kan ju tyvärr då inte berätta vad mitt löfte är, om man nu ska tro på all skrock. Vem vet det kan ju inträffa en hemsk olycka? såsom att vi i Sverige blir utan toapapper för att barnen i Indien får för lite betalt. (ett trevligt samtalsämne på vår bildlektion) Och på tal om olyckor så gjorde vi begravningsarrangemang på hantverkslektonerna, riktigt skoj men svårt. Om ni har har tur kanske tekniska jag kan lära mig hur man laddar upp bilder och ni kan få se mitt mästerverk i färg, haha.
För nu, god natt(ska ta igen mina tre dygns förlorade nattsömn)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lär dig stava, miss wannabe me! gör din blogg lite personlig vaaaaa?

2009-01-17 @ 14:16:51
URL: http://terpentinkristin.blogg.se/
Postat av: sofie ( i din klass)

sikken fitta som skrev den kommentaren över :S skit i henne. din blogg var iaf jätte fin :)

2009-01-18 @ 16:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0