En svängom i strumlästen

Idag började den högst omtalde och mytomspunna buggkursen. Med ett äkta chesburgar mål i magen och med sockar på fossingarna bar de av i januarimörkret. Ja, jag vet inte hur man ska beskriva den upplevelse som väntade innanför idrottshallens dörrar men jag skulle vilja påstå att den var ganska unik. Ett 50 tal bönder, muppar och florister som med samma mål, att lära sig bugga, svängde sina lurviga över dansgolvet. Allt jag kan säga är väl egentligen, till nästa gång bör någon ha informerat alla om vad deodorant är och tack läraren som höll det på en nybörjar nivå, lagom för mig vill säga.
För nu säger jag godnatt, ska själv gå och informera mig om vad deodorant är och lära mig konsten att lukta gott=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0