Tillbaka i vimmlet

Idag bar det av till stan i snöslasket för att träffa Magnus:) Självklart var inte han den enda man träffade en fredageftermiddag i kungsbacka utan ett flertal kära ansikten tittade förbi och lite samatal om nya tider och hur livet leker klarades av. Trevligt!:) Det blev käk för mig på donken och jag har avlagt ett litet löfte om att föreläsa om donkenmatens posetiva sidor på magnus kompis lektion. Han skulle då tala emot hamburgare och pommes...hur tänkte han där?
Det blev inget jättelångt möte för de skulle dra och fixa lite innför den eminenta morgondagen då Magnus ärade 20-årsdag ska firas med birabirabira bärsbärsbärs...eller nåt i den stilen;) Själv smårusade jag för att hinna med den underbara kollektivtrafiken♥, som när jag med andan i halsen kommer till stationen, visade sig vara 5 minuter sen, Jippi!! sedan var det ju ca tvåhundra pers som skulle åka med så trångt och knöigt blev det också. Nej tacka vettja lilla Tvååker, där är det lugnt och skönt och man kan lukta på bloooommorna......=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0