Till sommaren, dåååååå....

Tjoho imorgon bär det av hem till mitt lilla rum=) ska bli så underbart att träffa alla igen, jag bara bävar inför sommarlovet! Det är inte det att jag inte trivs hem hemma, jag älskar min familj och mina hundar och mitt hus och ja allt. Men man saknar att få ta hand om sig själv och att inte alltid behöva anpassa sig till andra. Dessutom är det ju alla vänner man saknar, gemenskapen, och hur jag ska klara mig utan den hela sommaren det kan jag inte riktigt förstå. Men en sak vet jag säkert, Emma vi ska röja och leva livet fram tills dess, vi ska ta vara på varje stund och riktigt njuuuuta. Med vattenkrig, tårtkalas bad och grillfester. Livet har bara börjat...=)
 
   
                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa lätt som fan att vi ska leva livet nu riktigt ordentligt :D <3

2009-02-21 @ 19:36:10
URL: http://emmacarlssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0