Se upp i backen!

Igår gjorde alla kloka mäniskor rätt i att hålla sig undan på vägarna, för då var nämligen lilla jag ute och brummade=D Först var det ett litet besök i min morbrors hus, hans blommor skulle nämligen vattnas. Åh nu vet jag hur ni tänker "det är ju inga problem för en florist" men det ska jag säga er, att det är inte liiiite växter hans kära sambo samlat på sig under åren! och vissa ska ha växtnäring och andra orkiidé näring och en tredje fick så mycket vatten att det rann vatten över hela fönsterbrädan:D sååå bra gick det. Sedan var det MATSHOPPING jag körde racing mellan hyllorna med min gigantiska kundvagn, ja för sånna har dom nämligen på MAXI. Vi panatade också burkar och insåg att vi kom i rättan tid för precis när vi var klara så kom det in en ung herre som såg ut att ha haft minst 3 munkafester hos sig, ja ni förstår själva poängen. Att han ens kom innanför dörrarna med den enorma plastsäcken är för mig ett av världens 7 nu 8 underverk.
    Det sista besöket var det bästa av alla. Tågstation. Äntligen, äntligen äntligen. Det var 5 veckor sedan sist men det kändes som ett år och att se syster kliva av var det bästa ögonblicket på länge. Nu har vi ett helt lov tillsammans<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, det var rätt skönt för mig med att komma av det där usla tåget ska jag säga! PUSS <3

2009-02-16 @ 13:43:31
URL: http://terpentinkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0