Mjölk gör dig både stark och snygg

Nu har jag äntligen kommit på svaret på mitt livs stora gåta. Varför blev jag så snygg?:O joo jag har under hela  min uppväxt druckit minst två glas mjölk om dagen! Det är anledningen till mitt felfria utseende. Nej haha jag bara skojar, visserligen står det i brochyren "18 anledningar att dricka mjölk" att man blir snygg av denna eminenta dryck, men om mjölken har förbättrat mitt utseende är tveksamt. Vi fick idag på lektionen en enket att fylla i för en elev i trean som gjorde en undersökning om utseende och hur viktigt det var. Frågan om hur man tyckte en kille skulle se ut kom upp och alvarligt, vad ska man svara? Jag kan ju inte skriva att "åh han ska vara av meddellängd, muskulös och raka käklinjer" nej här fick man ju spela med som en av samhällets goda medborgare och skriva att utseendet är ovesäntligt. Det är ju vad folk vill höra fast ingen egentligen tycker det, vi är all ytliga gott folk! Så varför inte chansa? DRICK mer MJÖLK

Kommentarer
Postat av: Christian

HAHA snyggelin det e bra att du propagerar för oss mjölkproducenter!

2009-02-12 @ 12:41:01
Postat av: Julia Olesund

Problemet finns ju att man inte tål mjölk.. har du något mer förslag för oss på hur man kan bli extra snygg? :)

2009-02-22 @ 21:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0