Februari

Att fåglarna kvittrar
kom sjung det är vår
fast snöflingor faller
och fuktar mitt hår
Att solen strålar, värmer och skiner
fast vinden så kyligt dansar och viner
Att fiskmåsen kromar sig
och skriar följ med mig
fast frost ligger på träd och en
intet blad på ekens gren
Nej att vinter och vår kan vara ett
det förstår jag ej
Men snälla sommar
förgät-mig-ej





Igår blev en hellyckad kväll trots att vi alla var nära ett nervöst sammanbrott innan vi ens fick igång filmen. Det var nämligen batterierna som behövde bytas och inte fingrarna som tryckte på fjärrkontrollen xD när vi sedan skrikit oss hesa över de döda barnhemsbarnen och vi nog skrämt Annas mamma lika mycket som filmen skrämde oss, så var det dags att åka tillbaka till elevhemmen. Det var tur att allt skrikande gjort mig utmattad för annars hade jag nog aldrig somnat i det mörka, tysta och tomma elevhemshuset.........

tack älsklingar för kvällen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0