Ett måste för alla munkaelever

ATT JAG INTE UPPTÄCKT DETTA tidigare!!! jag har en sjukt snygg granne! Detta kom till mitt vetande endast för några minuter sedan när jag var ute och gick med mor. Han kom direkt från skolan, med jackan halvt nerdragen och en stjorta lätt uppknäppt i halsen. Allvarligt jag trodde snön omkrick han skulle smälta. Så HET

och efter detta fjortisinlägg om mina ögonorgasmer så drar vi snabbt vidare till ett mer seriöst ämne:D Min klasskamarats födelsedag. ALLA munkaelever bör ta med sig pengar till nästa vecka då hon och jag har stora planer på att sälja en tjusig almenacka där vi räknar ner till den ärorika dag då hon blir sjutton bast! ALLA pengar ska gå till välgörande ändamål, fonder som gör något gott för världen. Vi kallar den fond pengarna ska gå till;

Elin & Ericas fikapengar!

Kommentarer
Postat av: fettots syster

heja vitlöksodlingen!

2009-02-18 @ 19:02:31
URL: http://terpentinkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0