En otursdag utan otur...peppar peppar

En dag i vårens första sol! Kan det bli bättre? jaa det kan det faktiskt, idag sålde mattanterna ut alla semlor från gårdagen för endast 5kr styck, ja vad mer behövs säga? det förhöjde verkligen förmiddagen =)som i övrigt bestod av plugg, dokumentationer och botaniska namn. Oh ni ljuva botaniska namn, varför är ni så förbaskat svåra att lära sig!? Visst heja Carl von Linnéa och alla hans gudabegåvade upptäckter men att sätta latinska namn på alla blommor han stötte på var väl ändå att ta i lite i överkant? Han trampade bergis sönder ett antal av alla Asparagus Plumosus i sin iver att göra livet svårt för oss florister.


Men trots mitt gnällande är mitt humör lika strålande som solen, vi får bara hoppas att inte humöret följer med när värmelampan går ner i afton=) då blir det nämligen myskväll med Anna, Linena och Karin, tack älsklingar för inbjudan, ska verkligen bli trevligt! Då ska allt plugg, gnällandes och vojande över killar läggas åt sidan och jag ska bevisa att det minsan inte behövs någon piska för att hålla mig glad ;) haha sådetså.
(I värsta fall har jag en liten orange blompinne med mig i bakfickan xD)


Kommentarer
Postat av: linnea

kvällen blev guld <33

2009-02-14 @ 13:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0