Döm inte utan att du vet

Jag trodde att jag nästan var ensam om att vara skrockfull. Men för inte så längesedan träffade jag en underbar tös som precis som jag tror på det övernaturliga, horoskop ja det mesta som anses vara "värdelös information", "ett sätt för media att tjäna pengar" osv. Jag tror på liv efter döden och jag tror på andar, det betyder inte att jag är nån freak som sitter och hummar för mig själv i tron om att få kontakt med "den andra sidan". Nej det betyder bara att jag tror på mer än vad vi människor kan SE. Vi kan inte se vinden men ändå säger vi att den finns, det är för att vi kan känna den, vi kan se den ruska om i trädens blad. Vi kan inte se det övernaturliga men vissa kan känna det. Jag säger bara att inget är omöjligt och jag har äntligen hittat fler som är på samma våglängd som mig. Det känns bra. Vissa tror på gud, andra på pånytt födelse och en tredje på ödet. Jag är helt enkelt öppen för alla förslag=D Tex så läste jag på en interenetsida om de olika stjärntecknen. Nu var det inte tre rader som beskrev ens kärleksliv utan en sida med text om varje tecken som förklarade personlighet och tankesätt. Ärligt, det stämde ordagrant på mig. Allt behöver inte stämma på alla men jag är precis den personen som beskrevs i fiskens stjärntecken. Ödet eller vad tror ni?;)
                                          
                                        Om jag ska tatuera mig blir det koifiskar eller fiskens stjärntecken. Hela min familj är nämligen fiskar, tro det eller ej...;)

Kommentarer
Postat av: linnea

tror det ligger mycket i det elin <3

2009-02-20 @ 12:36:02
URL: http://perssonlinnea.webblogg.se/
Postat av: Julia Olesund

Jag kan hålla med dig ELin! typ horoskåp, dom stämmer oftare än vad dom brukar när man läser sin egen.. men när man sen läser en andra eller en tredje så stämmer det inte alls! Helt galet.



Btw. Like youre blogg my friend! =)

2009-02-22 @ 21:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0