Det visste ni inte??

Nu blir det lite bilddagbokn style här med 6 saker ni kanske inte visste om mig!!

1. Jag är en friluftsmänniska och trivs bäst i naturen
2. Jag tror på skrock
3. Jag har nyss lärt mig vad man kan göra med en10 meter lång korridor, en massa vatten och såpa xD resten lämnar jag åt er fantasi
4. Jag har precis fått ett verktyg som livar upp min fantasi och kommer göra mig okontaktbar de närmatse kvällarna:D
5. Jag gick klädd i svart och endast svart i nästan ett år, JAG VAR INTE EMO
6. En gång när jag skrattade kom det kiss, haha skojade bara det var Urinmalin;)

Trevlig kväll, det ska jiaf ag ha utsmyckad i mina finfina presenter, jag fyller nämligen år idag tjoho och ska äta massa glas med mina vänner, GRATTIS till mig och alla andra sm fyller år idag ni är nästan lika coola som  mig:D

(kanske kommer några superheta bilder på mig iklädd mina nya unika associarer)

Kommentarer
Postat av: Helena

GRATTISgrattisgrattisgrattisgrattis <3

2009-02-25 @ 21:52:06
Postat av: therese

Grattis Elin i efterskott, jag fyller år idag , den 26:e :D Puss på dej saknar dig //Therese du vet :)

2009-02-26 @ 19:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0