Mor och Far kan vi inte skaffa åskledare?

Idag har det varit varmt, riktigt sommarvarmt faktiskt =D fast lite kvavt sådär, som om det ska bli åska men vi får hoppas att den håller sig borta för uch och fy för blixtar och dunder. Det är verkligen otrevligt för vem vet, kanske är det en själv som blir åskledare? Iaf så har jag varit ute på en mysig promenad med syster och våra två små vilddjur, helt otroligt att vi kom hem i samma skick som vi gick med tanke på Kierons små ilskeutbrott på andra hundar och barnvagnar, han är inte ond, bara lite nyfiken och kaxig. Undra vem han brås på? Det var trots lite skall och ryck i kopplet en trevlig runda och fick verkligen prata med syster själv så som vi aldrig hinner annars=) Visst har vi delade åsikter ibland men jag vet att hon stöttar mig till 100 och därför sitter jag här och skriver med ett litet fånigt leende på läpparna och önskar att vädret håller i sig så vi får fler sådana promenader=)
    Längtar dock till alla människor på munkgård och till solen utanför floristhuset, underbara sommar, skynda fortare!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0